sunnuntai 1. lokakuuta 2017

Höst vibes med flytt🏡

Hej på er alla! 😘 

Det har nu gått en tid senast jag bloggat och tänkte nu att det passar bra med en update. 
Det är bra med mig och så skönt att bo vid havet, älskar verkligen det! 

Nu senaste veckorna har jag jobbat på förskolan, fikat med kompisar, tränat barnen i tennis. 
Det är helt fantastiskt att se barnens utveckling. 

Dessutom har jag packat ihop mitt pick och pack och flyttat från Ljunghusen till Falsterbo, äntligen!😍 
Efter att ha varit 5.5 månader inboende och levt på kokplatta, så känns det verkligen så underbart med egen liten lägenhet och gård samt ett kök! 
Nu är det bara att få alla saker på rätt plats.  


cykelvägen som man cyklat varje dag. 



höst vibbisar🍁🍂

muuu🐄🐮 


Välkommen o hälsa på!💛 

Idag ska jag ännu planera nästa vecka på jobbet och sedan lite reda upp i min lähenhet, som just nu e lite kaos faktiskt. 

Ha en fin vecka alla! Kram❤️



Ei kommentteja: