sunnuntai 6. marraskuuta 2016

Första veckoslutet✔

Lördagen började med att jag vaknade halv sjutiden på morgonen pigg och lite nervös. Jag packade det sista och kollade att allt hade jag kommit ihåg.
Sedan var det dags att åka via Tennari till Helsingfors-Vanda flygfältet.
Jag sa hejdå till familjen, incheckade och gick genom säkerhetskontrollen.

Flyget startade halv fyra mot köpenhamn. Framme i Skanör var jag klockan sex på kvällen.
På kvällen tog vi det bara lugnt, åt middag och var på en promenad via Ica. Det var också kul att träffa kusinens vän efter en lång tid.

Idag, söndag vaknade jag tidigt och tog det bara lugnt. Skönt att inte behöva stressa!
Sedan gjorde vi oss klara och åkte iväg med buss mot Malmö centrum. På schemat stod det frissa och lite shopping. Emporia shoppingcenter var mega stort och fint både på yttre- och inresidan.

För en stund sedan kom vi hem. Var ute på en länk och kollade var min praktikplats är. Ute är det super fint höstväder, gillar. 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt och laga klart allt inför imorgon.

Här är allt perfekt! Ses!💛

Ei kommentteja: