sunnuntai 20. marraskuuta 2016

Köpenhamn och hemmamys🇩🇰👌

Denna veckoslut spenderades hemma och i Köpenhamn i Danmark. Vad kul det låter?😊

På lördag steg vi upp vid nio, åt frukost o lagade oss klara. Sedan satt vi oss i bilen och åkte mot Köpenhamn, som ligger i Danmark. 🇩🇰
I Köpenhamn gick vi runt på en shoppinggata i centrum. Det var jättefint med julbelysning och julstämning på gatorna och affärerna. Det sjöngs julsånger på gatan. Vädret var det perfekta, soligt höstväder. 
Vi gick runt och kollade i affärer o så åt vi lunch på illum shoppingcenter, det blev en sallad för mig. Gick även förbi tivoli, och dit åker vi någon helg.
Hemma var vi sent och trötta var vi efter dagen så beslöt att nästa morgon sover jag länge. På kvällen fick kusin Oliwia klippa och jämna mitt hår, o så färga vi det. 

Idag steg jag dock upp vid elva tiden. Har inte gjort något speciellt. Gjorde lite på redovisningen gällande praktiken, var ut på länk och firade Zoe, som fyllde 2 år idag. 
Resten av kvällen tar jag bara lugnt, lackar naglarna och går o lägger mig tidigt.

-God natt, ses! ❤

Ei kommentteja: