sunnuntai 4. joulukuuta 2016

Födelsedagsveckan ✨🎈

Veckodagarna går alldeles för fort här. Nyss började ju först veckan och snart är redan den förbi.

På förskolan sjunger vi julsånger och pysslar jul grejer samt pyntar lite. 🎄
Och kvällarna består av mys och promenad. 


 
Älskade Zoe💛
 

På fredag blev det till middag sushi. Det var spännande, eftersom det var ju min första gång när jag smakade på det. Ojdå! Det var ju verkligen gott. 

Resten av kvällen blev det bara mys och så kollade vi på idol. 

 
På lördag sovde jag rätt så länge. Amandas kompis kom hit till helgen, rätt så kul. 

Eftersom det var fint väder så beslöt jag mig gå ut och få frisk luft. Krattade ute på gården. 
Haha! Här är det fortfarande höst och cirka 5 plus grader. Det blåser väldigt mycket, som gör att det känns kallt.  

Vi beslöt med Oliwia att åka in till Malmö på kvällen för att handla lite jul gåvor till nära och kära, köpa något kul till mig själv och bara ta det lugnt samt ha det skoj. 💛

 
Hipp hipp hurraa! För idag är det min födelsedag! 
Vaknade till att man sjöng för mig och fick frukost i sängen med gåva o blommor.  

Eftersom det var härligt soligt höstväder så bestämde jag mig för att ta en sömdags promenad. Skanörs strand är väldigt fint. Och man ser ända till köpenhamns bron.  
Här nedanför några bilder på stranden. 
Ha det bra och njut!💛✨

Ei kommentteja: