torstai 22. joulukuuta 2016

Shopping, stall och packning

Hej på er! Två nätter till jul och bara en natt kvar i Sverige för mig.

Idag steg jag upp rätt så tidigt. Åt frukost och fixade mig klar. 9 tiden gick bilen mot Malmö centrum. Vi shoppade och gick på en gata som var mycket stämningsfull.

En park i centrum som var julpyntat fint.
Shopping är kul med en underbar kusin😇 

Efter att shoppat klart på centrumet åkte vi ännu till Emporia-shopping center för att handla de sista julpresenterna. Det var massor med människor där och julhandla. 

Den fina julgranen på emporia.
Efter lunch blev det en liten promenad till stallet, var jag fick kolla på när kusinen red och så var jag även med och städa stallet lite grann o putsade av hästen Maggan.
På kvällen efter att ätit pasta karbonare till middag och druckit glögg & pepparkakor så var det dags att börja packa ihop alla grejer. 
Så mycket jag shoppat här. 
Det blev till slut två stora resväskor och ett handbagage. Haha. 

Imorgon bär det av till Finland på kvällen. Och sedan skriver jag det sista här på bloggen också. Jag kommer fortsätta sedan att blogga på min privata blogg. 

Mig kan ni följa i samtliga sociala medier: 
📷 instagram - patriisiiiii__ 
snapchat - tenniskoutsi 


Gonatt! ❤ om en stund ska jag lägga mig. 

Ei kommentteja: